divendres, de juny 09, 2006

COLOR DE FONS







COLOR DE FONS (a Nardy)

Veig l’arc de Sant Martí
nu de color i confús,
a l’arpegi de tes estrofes
l’escolto recitar en blanc.

Goteja la pluja/ lletra en difús,
vol de plomes solitàries
feta emmudida neu de cotó;
fons pel to de tes petjades
camí cap l’alba.

Et cobreix, de mortalla,
el desemparament de l’ahir,
...el teu oblit a la vida;
llosa, coverta pel llibre
escrit de l'estim en el temps.
Amic Nardy,
ets el verb en present
convertit al vers
sobre aquest desdibuix.

espock.-

2 comentaris:

MGJuárez ha dit...

Hola Espock,
Un poema delicat el teu. Jo vaig fer aquest per en Nardy.

NARDY
.
Nebulosamente atraes
Albor en volátil bruma.
Raíces cede el poeta,
Despertándose mil versos
Y raras flores cautivas.
.
MontseGJ (Sinera)

UB FOOD TRAILERS ha dit...

Moltes gràcies Montse en hat trick (encara que no m’agradi el futbol), pel teu comentari, per compartir aquest acròstic i el sentiment vers a en Nardy, actualment estarà fent de segur poesia amb el seu estimat Lorca. be i també per deixar-me posar la teva foto de l’edelweiss. Disculpa la tardança a contestar, però encara m’ho coneix-ho molt poc tot això, a més, crec que algun ditet entremaliat em va prémer el botó dels comentaris moderats, ara haig de trobar el botó i renyar-lo (el ditet, clar) o posar-li un morrió.

Una abraçada

Joan.-