divendres, de maig 25, 2012

TEMPS DE CAMINAR


TEMPS DE CAMINAR
.

Els camins són fets de temps
i de passes sense espera
ambdós, els hem de creuar
pelegrins com minuteres.

.

Si transites algun cop
d’entre dues primaveres,
tria la que és letargia
reposada en un divendres.
.
Et florirà en un moment
just des la primera senda
oberta al març juganer
fins cobreixi la ginesta.

.

Hi trobaràs, potser encara
petjades de meva empremta;
van quedar-se, en són els brots
d’un estim brollat prou tendre.

.

Els camins són fets de temps
quan no tenen volta enrera,
ens transcorren al seu pas
pel bell mig, lluny de voreres.
.
Joan Ubach (Espock.-)

5 comentaris:

Igor ha dit...

Carai!!! Tota una reflexió (i el pas del temps) amb música. M'alegra llegir algú que fa servir la rima, potencia el missatge.
Salut.

Christian Carbonell Palasí ha dit...

Jo no utilitze quasi la rima jajaja, però així i to, per què no et passes pel meu nounascut blog?

http://larodavivent.blogspot.com.es/

Gràcies :)

Anònim ha dit...

Visiteu dogagresive.blogspot.com

Unknown ha dit...

http://quanarribalainspiracio.blogspot.com.es

Unknown ha dit...

Oh, quina bellesa! Quina poesia més musical! La he llegit ja vàries vegades i no deixo de pensar en tot el que em queda per aprendre a escriure.
Quin goig! Encantada de llegir-te. Tant de bo algun dia arribi a transmetre a algú el mateix.
Mäskärte