dilluns, de desembre 25, 2006

LA NIT

LA NIT

Avui la nit ha dormit amb mi,
no ha volgut deixar-me sol,
(també ha degut perdre l'avia)
amb la llum d'una rosa
ha crescut una espina daurada.


L'angoixa m'ha atrapat
dins un cel negre, que no acaba.
Avui ha estat la foscor
qui m'ha explicat contes de fades,
qui m'ha acotxat en el llit
i m'ha donat la besada.


Per no ser hoste d'un somni equivocat
no vull tancar els ulls,
(tan sols el pensament per ella)
doncs com tot, avanç que jo
també ha volgut fer-ho l’avia .


Espock

3 comentaris:

Violant de Bru ha dit...

Bon Nadal Joan!!!! T'envio tants petons com estels brillen a la nit......;*)

Violant de Bru ha dit...

La meva felicitació nadalenca la pots veure aquí:
http://vilafranca.blocsciutadans.net/violant_de_bru

Anònim ha dit...

Bones festes Vio


gràcies.

joan.-